هدف از ارائه این سوالات متداول، فراهم کردن اطلاعات جامع و مفید برای کاربران عارفی شاپ است تا تجربه خرید آنلاین آسانتر و راحتتری داشته باشند. این پرسشها به موضوعاتی مانند ثبت شکایات، لغو سفارشات، روشهای پرداخت، پیگیری و دریافت سفارشات، و نیز نحوه رسیدگی به مشکلات مرتبط با سفارشات پرداختهاند.
با داشتن اطلاعات کافی در مورد راههای مختلف ارتباط با پشتیبانی، کاربران میتوانند مشکلات و نارضایتیهای خود را سریعتر و موثرتر بیان کنند. قوانین لغو سفارش به مشتریان کمک میکند تا در صورت نیاز، بتوانند سفارشات خود را قبل از ارسال کنسل کنند. همچنین، توضیحات مربوط به روشهای پرداخت اینترنتی و نیازمندیهای آن، از جمله شماره کارت، رمز خرید اینترنتی یا رمز پویا، کد CVV2 و تاریخ انقضا، به کاربران این اطمینان را میدهد که بتوانند پرداختهای خود را به درستی و با امنیت انجام دهند.
اطلاعات مربوط به نحوه پیگیری سفارشات و زمانبندی ارسال، کاربران را در جریان وضعیت سفارشهایشان قرار میدهد و از نگرانیهای احتمالی جلوگیری میکند. در نهایت، هدف اصلی این سوالات و پاسخها، ایجاد شفافیت و اعتماد بیشتر بین کاربران و عارفی شاپ است تا تجربه خریدی رضایتبخش و بدون مشکل داشته باشند.
برای اعلام شکایات و نارضایتیها میتوانید از سه راه اصلی تماس تلفنی، ارسال ایمیل، فرم تماس با ما یا طرح در شبکههای اجتماعی استفاده کنید.
بله، لغو سفارشها تا قبل از ارسال مرسوله به پست و پیک برای تحویل به مشتری امکانپذیر است. پس از ارسال کالا، لغو سفارش ممکن نیست. همچنین از زمان ثبت سفارش تا 6 ساعت بعد از ثبت سفارش در صورتی که کالا ارسال نشده باشد امکان لغو سفارش همچنان برقرار است.
کاربران میتوانند از طریق درگاههای اینترنتی مشخص شده هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق مبلغ به منزله ثبت قطعی سفارش است و نیازی به اطلاع دادن آن نیست.
برای پرداخت اینترنتی به شماره 16 رقمی کارت، رمز خرید اینترنتی یا رمز پویا، کد CVV2 و تاریخ انقضای کارت نیاز است.
سفارشها برای اصفهان روزانه و برای استانهای دیگر روزهای کاری ساعت 10 تحویل پست میشوند. سفارشهای دریافتی تا ساعت 11 روزهای اداری همان روز به پست ارسال می
بله، خریدار میتواند با مراجعه به حساب کاربری خود و قسمت “خریدهای من”، سفارشهای خود را مشاهده و پیگیری کند.
برای سفارشهای اصفهان، ارسال روزانه انجام میشود و برای شهرستانها بین 48 تا 72 ساعت کاری زمان میبرد. این مدت زمان ممکن است در موارد خاص بیشتر یا کمتر شود.
میتوانید به دستگاه خودپرداز بانک صادر کننده کارت مراجعه کرده و در بخش عملیات رمز، رمز دوم یا رمز اینترنتی خود را انتخاب کنید. برای رمز دوم پویا نیز میتوانید به بانک صادر کننده کارت خود مراجعه کنید.
در صورت وجود هرگونه مشکل (فیزیکی، فنی، مغایرت در سفارش و غیره)، خریدار باید مراتب را از طریق تماس تلفنی به اطلاع پشتیبان عارفی شاپ برساند و نسبت به رفع مشکل اقدام کند.
بله، پرداخت اینترنتی باعث ایجاد اولویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران میشود.
برای استفاده از خدمات پس از فروش و مرجوعی کالا، خریدار باید با تماس تلفنی به اطلاع پشتیبان عارفی شاپ برساند و مشکل خود را مطرح کند. در صورت وجود هرگونه مشکل (فیزیکی، فنی، مغایرت در سفارش و غیره)، عارفی شاپ مراتب را بررسی و پیگیری کرده و نسبت به رفع مشکل یا مرجوعی کالا اقدام خواهد کرد.